Ertuğrul Özkök'ün tek derdi espresso içmek: Yurt dışında 4 tane içsen hayatın gitti

28 Şubat’ta attığı skandal manşetlerle ‘Post modern darbe’nin önemli ayaklarından biri olan Ertuğrul Özkök'ün yazarı olduğu Hürriyet Gazetesi’ndeki işine son verilmişti. Ekonomiyle ilgili açıklama yapan Özkök'ün derdi ise fazla espresso içmek. Yurt dışına çıktığında artık espresso içmediğini söyleyen Özkök,"Bundan 20 yıl önce yurt dışına gidiyorduk. 1 euro neredeyse 1 liraydı. Ben yolda yürürken her 500 metrede bir espresso içiyordum. Şimdi gidip orada bir espresso içmeye kalksam 5 euro" dedi.

Özellikle 28 Şubat döneminin en büyük savunucularından olan ve attığı manşetlerle 28 Şubat'taki askeri darbenin medyadaki baş aktörlerinden olan Ertuğrul Özkök'ün 20 yıl Genel Yayın Yönetmenliği yaptığı ve bu görevden alındığı Aralık 2009'dan beri köşe yazarlığı yaptığı Hürriyet'te işine son verilmişti.

Ekonomiyle ilgili demeçlerde bulunan Özkök, espresso ile olan bağını anlattı.

Katıldığı bir programda "Herkes kendine göre bazı şeylerden vazgeçiyor" diyen Özkök, kendisinin de yurt dışına çıktığında artık espresso içmediğini söyledi:

4 TANE İÇSEN...

"Bundan 20 yıl önce yurt dışına gidiyorduk. 1 euro neredeyse 1 liraydı. Ben yolda yürürken her 500 metrede bir espresso içiyordum. Şimdi gidip orada bir espresso içmeye kalksam 5 euro, çarp 15'le, he? Şimdi bir espresso içmeye kalksan, 4 espresso içsen hayatın gitti."

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.