Tetikçi İsmail Saymaz, TÜGVA yalanı ortaya çıkınca çark etmek zorunda kaldı

TÜGVA, İBB ile arasındaki "Adalar davası"nı kaybettiğine yönelik haberleri yalanladı. Vakıftan yapılan açıklamada "İlgili haberlerde lanse edildiği şekilde 'davanın kaybedildiğine' ve 'karara karşı hukuki yollara başvurulmayacağına' ve 'TÜGVA'nın binayı boşaltacağına' ilişkin iddialar ise yine tamamen gerçek dışıdır" denildi. Yalanı kısa sürede ortaya çıkan tetikçi gazeteci İsmail Saymaz, "Eksik anlatım, yanlış bir anlatımdır da. Düzeltir, özür dilerim." ifadeleriyle özür dilemek zorunda kaldı. TÜGVA Başkanı Enes Eminoğlu, sosyal medya hesabından İsmail Saymaz'a "Önce yalan söyle, yalan kitlelere yayılsın, dün biz mahkeme kararını da yayınlayıp gerçeği ortaya koyalım, dün yazını geri çekme özür dileme, 1 gün sonra “başlık hatalıymış” deyip pişkinlik yap. Yaptığının ne olduğunu bilmiyorum ama gazetecilik olmadığı kesin. Rezilsiniz" ifadeleriyle tepki gösterdi.

CHP yandaşı tetikçi gazeteci İsmail Saymaz, yalan haberlerle ve iftiralarla gündem yaratma çabasına bir yenisini daha ekleyerek TÜGVA'yı hedef aldı. Saymaz'ın "TÜGVA Adalar'da davayı kaybetti" başlığıyla verdiği asılsız habere ilişkin vakıftan yalanlama geldi.
Türkiye Gençlik Vakfı (TÜGVA), vakıf ile İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) arasında görülen "Adalar davası"nın kaybedildiğine ve karara itiraz edilmeyeceğine yönelik haberlerin gerçek dışı olduğu bildirdi.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.