Sağlık Bakanlığı 28 Nisan 2022 koronavirüs vaka, vefat ve aşı tablosunu paylaştı

Sağlık Bakanlığı 28 Nisan 2022 tarihli koronavirüs vaka, vefat ve aşı tablosunu paylaştı. Son 24 saatte 135 bin 253 COVID-19 testi yapıldı, 2 bin 256 kişinin testi pozitif çıktı. 15 kişi yaşamını yitirdi, iyileşenlerin sayısı 11 bin 193 oldu.

Sağlık Bakanlığı, Günlük Koronavirüs Tablosu'nu "covid19.saglik.gov.tr" sitesinden paylaştı.


Buna göre, Türkiye'de son 24 saatte 135 bin 253 COVID-19 testi yapıldı, 2 bin 256 kişinin testi pozitif çıktı.

15 kişi yaşamını yitirdi, iyileşenlerin sayısı 11 bin 193 oldu.
18 yaş üstü nüfusta ikinci doz aşı uygulananların oranı yüzde 85,44, birinci doz aşı yapılanların oranı yüzde 93,15 olarak kayıtlara geçti.

Türkiye'de bugüne kadar uygulanan aşı miktarı, 147 milyon 482 bin 673 doza yükseldi.

18 yaş üstünde en az iki doz aşı yaptıranların oranı en yüksek 10 il, Osmaniye, Ordu, Amasya, Muğla, Kırklareli, Çanakkale, Eskişehir, Balıkesir, Manisa ve Zonguldak oldu.

En az iki doz aşı uygulananların oranı en düşük iller ise Şanlıurfa, Batman, Siirt, Diyarbakır, Bingöl, Muş, Mardin, Bitlis, Ağrı ve Elazığ olarak sıralandı.

27 NİSAN KORONAVİRÜS TABLOSU

26 NİSAN KORONAVİRÜS TABLOSU

25 NİSAN KORONAVİRÜS TABLOSU

24 NİSAN KORONAVİRÜS TABLOSU

23 NİSAN 2022 KORONAVİRÜS TABLOSU

22 NİSAN KORONAVİRÜS TABLOSU

21 NİSAN KORONAVİRÜS TABLOSU

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.