Your browser doesn’t support HTML5 audio

ABD’li Forbes dergisi, Türkiye’nin savunma sanayisine övgüler dizdi...

8 sayfalık yazıda İHA ve SİHA’ların başarısına dikkat çekti. “Türkiye, 20 milyar dolarlık bütçesiyle NATO’nun en büyük ikinci silahlı kuvvetini ayakta tutuyor” dedi.

Türkiye, yerli savunma sanayinde atağa geçti. İHA ve SİHA'lar ise başroldeydi. Suriye, Libya ve Dağlık Karabağ'daki operasyonlarda kullanılan İnsansız Hava Araçları, son olarak Rusya-Ukrayna savaşında dikkat çekti.


Türkiye'nin bu başarısı, dış basının da gündeminden düşmedi. ABD'li Forbes dergisi, Türkiye'nin savunma sanayisine övgüler dizdi. Tam 8 sayfalık yazıda, özellikle ülkemizin dönüşen askeri gücüne dikkat çekti.


"Türkiye Hiper Savaş Yetenekli Bir Askeri İnşa Ediyor" başlıklı yazıda, ülkemizin savunma bütçesinin 20 milyar doları geçtiğini belirtti. "Bu bütçeyle, NATO'nun en büyük ikinci silahlı kuvvetini ayakta tutuyor ve 700'den fazla ayrı savunma projesi yürüten yerli bir savunma sanayisini beslemek için akıllı yatırımlara yer açıyor" dedi.


DIŞ BASININ GÜNDEMİNDE...
Başkan Erdoğan, her fırsatta yerli ve milli savunma sanayisinin önemine dikkat çekiyor.


Forbes, yazıda Kargu kamikaze drone'larına da yer verdi.


TIME DA YAKIN TAKİPTE

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.