Günün esprisi Ekrem İmamoğlu'ndan: Tek kelimelik paylaşımı 'icraat'

Twitter'da başlatılan tek kelimelik akıma Başkan Recep Tayyip Erdoğan da dahil oldu. Başkan Erdoğan'ın dahlinin ardından siyasetçiler peş peşe akıma katıldı. İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu'nun tek kelimelik paylaşımı 'icraat' oldu. Verilemeyen ulaşım hizmeti, deprem yerine algı ve reklama harcanan rakamlar, kar felaketinde büyükelçiyle buluşma ve sel felaketinde Bodrum'da tatile devam etmek gibi 'icraat'larıyla bilinen İmamoğlu'na tepki yağdı. Kullanıcılar İmamoğlu'nun 2017'de attığı 'tatill tweetini hatırlatarak gol attı.

İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu Twitter'da başlatılan tek kelimelik akıma katıldı. İmamoğlu, 'icraat' paylaşımında bulundu. İstanbul'da 3 yılı aşan süren kayda değer tek bir icraat gerçekleştiremeyen İmamoğlu'nun paylaşımı büyük tepki çekti. Sosyal medya kullanıcıları İmamoğlu'na iğneli yorumlarla cevap verdi.

'İCRAAT' VATANDAŞLARIN TEPKİSİNİ ÇEKTİ
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, sosyal medya platformu Twitter'da tek kelimelik tweet akımına katıldı. Twitter hesabından 'icraat' yazarak paylaşan İmamoğlu, vatandaşların tepkisini çekti.

İMAMOĞLU'NA VATANDAŞTAN CEVAP: TATİL
Vatandaşlar, her afette tatilde olduğu ortaya çıkan Ekrem İmamoğlu'nun bu paylaşımına 'tatil' notuyla yanıt verdi. Ucuz ulaşımdan, su faturasına indirime kadar pek çok vaadini yerine getirmeyen İmamoğlu'na yolda kalan ve geç gelen toplu ulaşım araçları da hatırlatıldı.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.