İngiliz BBC'den '6'lı masa dağılmasın' çırpınışı! Kavgayı bakın nasıl yorumladılar

6'lı masa adaylık savaşının gölgesinde yeni bir toplantıya hazırlanıyor. Son olarak CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun "Benimle misiniz?" çıkışının ardından İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener 'Noter değiliz' restiyle karşılık vermişti. İkili arasında yaşanan karşılıklı restleşmelerle masanın dağılacağı konuşulurken İngiliz yayın organı BBC'nin Türkçe servisi dikkat çeken bir haber yayımladı. BBC masadaki kavgaları 'rehavete kapılmayalım çıkışları' şeklinde yumuşatarak verirken kullanılan ifadeler "İngiliz BBC masa dağılmasın diye çırpınıyor" yorumlarına sebep oldu.

Muhalefetin etrafında toplandığı yuvarlak masa yeniden toplanmaya hazırlanıyor.

Masada yaşanan adaylık kavgası, Kemal Kılıçdaroğlu'nun "Benimle misiniz?" çıkışının ardından İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'in 'Noter değiliz' restini çekmesiyle açık bir savaşa dönüştü.

MASADAKİ SAVAŞ
Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, her seferinde 'aday benim' sinyali verse de bu durum masada karşılık bulmuyor.

KİM KİMİ İSTEMİYOR?
Kemal Kılıçdaroğlu'nun yardımcıları her fırsatta masaya 'Kemal Kılıçdaroğlu'nun ismini dayatsa da İYİ Parti Mansur Yavaş ve Ekrem İmamoğlu'nun önünü açan açıklamalar yaparak Kemal Kılıçdaroğlu'nu istemediklerini dile getiriyor.

Kemal Kılıçdaroğlu ile pazarlık halinde olduğu bilinen masanın gölge ortağı HDP ise Meral Akşener ve Mansur Yavaş'ı veto ediyor.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.