Ekrem İmamoğlu'nun 'engel' yalanı patladı: Kuruş harcamadığı projenin yüzde 95 geliri belediyeye

Elindeki bütçeyi reklam ve algıya harcayan İBB yönetimi, yapamadıkları projelere çökmekte oldukça mahir. Dün Başkan Recep Tayyip Erdoğan'ın açılışını gerçekleştirdiği Pendik-Sabiha Gökçen Havalimanı için de manzara değişmedi. İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, proje maliyetinin büyükşehir bütçesinden karşılandığını öne sürdü. Pendik-Sabiha Gökçen Havalimanı metrosunun 4,4 milyar TL’ye mal olduğu açıklanırken; İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin hattın yapımına harcamada bulunmadığı öğrenildi. Belediyenin metro hattının gelirlerinden sadece yüzde 5’ini Hazine ve Maliye Bakanlığı’na devredeceği bildirildi.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Altyapı Yatırımları Genel Müdürlüğü; Pendik-Sabiha Gökçen Havalimanı metrosunun 4,4 milyar TL'ye mal olduğunu açıkladı. Söz konusu hattın yapımına bakanlık dışında hiçbir kurumun harcama yapmadığı öğrenildi. Hattın İstanbul Büyükşehir Belediyesi'ne devredildiği, belediyenin metro hattının gelirlerinden sadece yüzde 5'ini Hazine ve Maliye Bakanlığı'na devredeceği bildirildi.

4.4 MİLYAR TL'YE MAL OLDU
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Altyapı Yatırımları Genel Müdürlüğü; sosyal paylaşım sitesi Twitter'daki resmi hesabından açıklamada bulundu ve "Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan'ın teşrifleriyle bugün hizmete aldığımız Pendik-Sabiha Gökçen Havalimanı Metrosu 4,4 Milyar TL'ye mal oldu.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.