Kılıçdaroğlu çarpıtılmış verilerle 'vizyon' arayışında! Daron Acemoğlu'nun yaptığı manipülatif sunuma karşı gerçekler

Kılıçdaroğlu'nun ithal danışmanlarından biri olan Daron Acemoğlu, fiyaskoya dönen vizyon toplantısında çarpıtılmış verilerle manipülatif bir sunum gerçekleştirdi. Türkiye'nin 2008'den 2021'e 2.5 kat büyüyen ihracatını görmezden gelen Acemoğlu'nun istatistiksel çalışmaya ve hesaplamaya dayanmayan verilerle yaptığı sunum büyük tepki uyandırdı. Takvim.com.tr, Daron Acemoğlu'nun çarpıtılmış verilerle yaptığı sunuma karşın doğru ve güncel verileri sizler için derledi.

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun "Ey dünya seninle rekabet etmeye geliyoruz, 3 Aralık'ı bekle" ifadeleriyle duyurduğu 'vizyon' toplantısı tam anlamıyla bir fiyaskoya dönüştü.

ABD'DEN İTHAL VİZYON
Yanına topladığı bazı isimlerle tanıtım gerçekleştiren Kemal Kılıçdaroğlu ilk şoku Almanya eski şansölyesi Angela Merkel'in enerji sektörünü "yeşil enerji" politikaları ile batıran eski danışmanı ABD'li Jeremy Rifkin konuşması ile yaşadı.

Tenezzül edip Türkiye'ye bile gelmeyen Rifkin uzaktan bağlantı ile vizyon çizmeye çalıştı.
Rifkin'in konuşması sırasında salonda büyük kargaşa yaşandı. İnterne bağlantısında kopmalar meydana geldi. Sadece Kemal Kılıçdaroğlu'nda çeviri kulaklığı olması salondakilerin konuşmayı anlamamasına sebep oldu.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.