Your browser doesn’t support HTML5 audio

6'lı masa şişirilmiş oy ve ankete bel bağladı! İYİ Parti'nin manipülasyonu sonrası 'Ekremciler' ve 'Kemalciler' arasında 'bot' savaşları

Seçimlere sayılı bir zaman kala 6'lı kaos ittifakı, şişirilmiş oy ve bot hesaplara muhtaç kaldı. Masaya 'halkın tercihleri' dayatmasında bulunan İYİ Parti, KONDA ile el ele vererek anketler üzerinden algı operasyonuna girişti. Takvim.com.tr'nin gündeme getirdiği bu paralı anket manipülasyonun etkileri sürerken, CHP'nin sosyal medya ayağında bot savaşları başladı. Twitter'da yayımlanan bir ankette Kılıçdaroğlu'nun oy oranının birden bire absürt bir şekilde artırılması dikkat çekti. Bunun üzerine anket apar topar silinirken, Kılıçdaroğlu'na yakın isimler topu 'Ekremciler'e attı. Anket oyunlarına başlayan 6'lının vahim durumu gözler önüne serilirken CHP içerisideki Kılıçdaroğlu - İmamoğlu kutuplaşması tescillenmiş oldu.

Türkiye, 2023 ile birlikte seçim sath-ı mailine girmiş bulunuyor. Cumhur İttifakı'nın adayı Başkan Recep Tayyip Erdoğan olarak karşımıza çıkarken, Millet İttifakı'ndaki aday belirsizliği sürüyor.
CHP lideri 13 Şubat'ı işaret edip "Ben Kemal, geliyorum" diyerek adaylık sinyali verse de bu durum İYİ Parti cephesince pek de kabul görmüyor. Meral Akşener sürecin başından bu yana 'Kazanacak aday' söylemine sığınıyor, CHP'yi içten vurarak Ekrem İmamoğlu'nun önünü açıyor.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.