Sözcü'nün 'riskli alan' algısı patladı! Başkan Erdoğan'ı hedef aldılar gerçek ortaya çıktı...

Kahramanmaraş merkezli depremler sonrası Türkiye tek yürek olurken CHP ve medyası yine manipülasyona girişerek algı peşinde koşuyor. "Deprem bölgesi riskli değilmiş!" Başlığını atan CHP'nin yayın organı Sözcü "İktidar 2013’te Hatay İskenderun’daki 6 mahalleyi Riskli alan ilan etmişti. Geçen yıl o karar kaldırıldı. O mahallelerde yüzlerce kişi öldü." şeklinde algı dolu ifadelerle acılar üzerinden Başkan Erdoğan'ı ve hükümeti hedef gösterdi. Ancak gerçek tüm ayrıntılarıyla ortaya çıktı. Kentsel dönüşüme itiraz eden CHP'nin başını çektiği muhaliefetin 2015 ile 2017 yıllarında Bakanlar Kurulu kararını iki kez yargıya taşıdıdığı ve kararın bu sebeple iptal edildiği ortaya çıktı. İşte detaylar...

Merkez üssü Kahramanmaraş olan 7.7 ve 7.6'lık depremler 'Asrın felaketi' olarak tanımlandı. 10 ilde yıkıma sebep olan depremler sonrası yaraları sarmak için harekete geçildi.

TÜRKİYE TEK YÜREK OLDU CHP PROVOKASYON PEŞİNDE KOŞTU
Başkan Recep Tayyip Erdoğan deprem bölgesini karış karış gezip çalışmaları yerinde incelerken depremzedelerle yakından ilgilenirken bakanlar da bölgede gece gündüz çalışmalarını sürdürdü.

Türkiye Tek Yürek Kampanyası ile deprem bölgesi için 115 milyardan fazla bağış toplandı. 85 milyon omuz omuza afetin yaralarını sararken CHP ve medyası isa algı operasyonları üzerinden siyasi rant peşinde koşuyor.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.