En kötü aday! Beceriksiz güç oyunu...

İngiliz The Economist dergisi de Altılı Masa’dan umudunu kesti. Dergi, “Muhalefet, seçime 70 gün kala adayını belirledi. Hem de en kötü adayı tercih etti” diye yazdı.

Dbasın Türkiye'de 14 Mayıs'ta yapılacak seçimlere büyük ilgi gösteriyor. Bunlardan biri de The Economist. Başkan Erdoğan düşmanlığıyla bilinen İngiliz The Economist dergisi, Altılı Masa'nın adayını beğenmedi.
Dergi, "Kazanabilecek adaylar varken muhalefet farklı bir adım attı. Seçimlere 70 gün kala en kötü adayı tercih etti. Kılıçdaroğlu, 12 yıldır Erdoğan'a karşı girdiği tüm seçimleri kaybetti. Halkta karşılığı beklenen ölçüde olmasa da olası başkanlık halinde Avrupa için daha iyi bir seçenek olur" diye yazdı.

İngiliz yayın organı, Meral Akşener'in önce masayı dağıtmasını ardından geri dönmesiyle ilgili de analiz yaptı:
Muhalefetin, Erdoğan karşısında kazanması zor. Akşener, 'ölüm ile sıtma' arasında tercih yapmak zorunda kaldığını söyledi. Akşener, İmamoğlu ve Yavaş'a Cumhurbaşkanlığı yardımcılığı sözü verilmesi ile 11 saatte pes etti. Beceriksiz güç oyunu 72 saatte bitti. Bu 1990'lı yıllarda birbiri ardına düşen koalisyon hükümetlerinin krizini hatırlattı."

Muhalefetin aday belirleme sürecinin yeterince uzun sürdüğünü söyleyen dergi, Kılıçdaroğlu'nun konuşma yaptığı sırada siyasilerin yüz ifadelerine dikkat çekti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.