The Economist'in 14 Mayıs’taki öngörüsü: Erdoğan yine kazanacak

The Economist’in araştırma ekibi, 14 Mayıs’ta yapılacak Cumhurbaşkanlığı seçiminin öngörüsünü paylaştı: Muhafazakar seçmenlerin çoğunun desteğini elinde tutan Erdoğan yine kazanacak.

Türkiye ve Başkan Erdoğan karşıtlığı konusunda doktora yapan İngiliz The Economist dergisi şokta... Derginin Economist Araştırma Birimi'nde (Economist Intelligence Unit) görevli kıdemli araştırmacıları Agathe Demarais ve Adeline VanHoutte, 14 Mayıs'ta yapılacak Cumhurbaşkanlığı seçimiyle ilgili geniş bir araştırma hazırladı.

Analizde, "Yarış mevcut Başkan Erdoğan ile Millet İttifakı'nın adayı Kemal Kılıçdaroğlu arasında olduğuna şüphe yok. Erdoğan seçim yaklaştıkça maaş artışı ve düşük kredi faizi gibi bir dizi somut adımlar attı. Muhafazakar seçmenlerin çoğunun desteğini elinde tutan Erdoğan, yeniden seçilecek" yorumu yapıldı. Agathe Demarais ve Adeline VanHoutte'nin Türkiye'de çok güvendiği kaynaklar ve bazı araştırma şirketleriyle yaptıkları görüşmelerden sonra bu analizi hazırladığı ifade edildi.


ZAFERİN AYAK SESİNİ DUYUYORUZ
Başkan Erdoğan, büyükelçiler iftar programında 119 ülkenin büyükelçileri, müsteşarları ve 13 din adamını ağırladı. "14 Mayıs'ta milletimin en doğru kararı vereceğine inanıyorum. Dalga dalga büyüyen bir zaferin ayak seslerini duyuyoruz" diyen Erdoğan, "Kelime oyunlarıyla ve askeri cambazlıkla bölücü terörü palazlandırma girişimlerini biliyor tek tek takip ediyoruz. Vakti geldiğinde bunları muhataplarını önüne koyacağız" ifadesini kullandı.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.