Lüks tutkusu eşittir Gazze'ye bomba! Louis Vuitton, Dior, Chanel, Hermes... Müslümanın parasıyla Müslüman soykırıma uğruyor | İsrail'in finans ağı

Gazze'de insanlık ölüyor, dünya sadece izliyor... ABD'si Batı'sı tekmili birden Siyonist terörü aklıyor, Filistin halkı yıllardır Holokost'un diyetini canıyla ödüyor. İsrail'in en önemli finans kaynaklarından biri de hiç şüphesiz lüks tüketim markaları. Filistin'e ölüm kusan İsrail'e arka çıkan bu markalar en çok Orta Doğu ve Arap pazarında karşılık buluyor. Hermes çanta takıp Louis Vuitton, Prada, Dior ve Chanel ürünleri kullanarak 'premium' imajı çizmek isteyenler farkında olmadan akan Müslüman kanının ve Gazze'deki soykırımın finansal altyapısını oluşturuyor. Louis Vuitton İsrail'e yatırım yapıyor, Chanel bağışta bulunuyor. En pahalı marka Hermes de İsrail'in yanında. Gelinen bu noktada Müslümanın parasıyla Müslüman soykırımı hem tarihi hem de vicdani bir ayıp olarak kayıtlara geçiyor.

Soykırımcı İsrail, ABD'nin kesintisiz desteğinin gölgesinde Gazze'de Müslümanlara yönelik sistematik bir katliam süreci yürütüyor.
Sivilleri ve yerleşim yerlerini günlerdir aralıksız fosfor bombalarıyla vuran gözü dönmüş Tel Aviv, Gazze'de bulunan El Ehli Baptist Hastanesi'ni vuracak kadar soykırımın dozunu artırdı.
Hastane katliamında aralarında çocuk ve kadınlarında bulunduğu 500 Filistinli şehit düştü.
Alçak saldırıda İsrail envanterinde yer alan ABD yapımı 1 tonluk MK-84 patlayıcısının kullandığı değerlendiriliyor. GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.