Dr. Esra Albayrak dijitalleşme ve ailenin dönüşümünü anlattı!

Dr. Esra Albayrak, yoğun dijitalleşmenin nesiller arası aktarımı ve aile içi bağları kesintiye uğrattığını söyledi. Albayrak, "Aile aklı yeniden işlevsel hale getirilmeli" dedi.

Katar'ın başkenti Doha'da gerçekleştirilen 'Aile ve Çağdaş Megatrendler' konulu konferansta bir sunum ve konuşma yapan Nun Eğitim ve Kültür Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Esra Albayrak, dijitalleşmenin yoğun ve hızlı deneyimlenmesinin özellikle nesiller arası aktarım ve aile içi bağları kesintiye uğrattığını söyledi. Bu durumun aileyi ve tabii olarak da toplumsal psikolojiyi daha kırılgan hale getirdiğine vurgu yapan Albayrak, 'aile aklı'nın yeniden devreye sokulması gerektiğini belirtti. Albayrak, dayanıklılığı yüksek bir aile ve toplum modeli için küçülen ailelerin ve zayıflayan aile bağlarının güçlendirilmesinin önemine değindi.
GAZZE'DEKİ DRAM ELE ALINDI
Konferansta Gazze'de zorunlu göç nedeniyle yok olma riski yaşayan aileler için uluslararası kamuoyuna düşen sorumluluklara dikkat çekildi.
Albayrak, teknolojinin bilinçli kullanımı ile aile içi ilişkilerin güçlenebileceğini, yapay zeka ve dijital araçların aile bağlarını destekleyecek şekilde kullanılabileceğini ifade etti.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.