Endüstri Mühendisliği kazanmak için YKS’de kaç net yapmak gerekir? 2022 Endüstri Mühendisliği bölümü taban-tavan puanları!

Endüstri Mühendisliği taban puanı kaç? Endüstri Mühendisliği bölümü taban puanları başarı sıralaması 2022! Milyonlarca öğrencinin giriş yaptığı 2022 YKS sınavları bu yıl 18-19 Haziran tarihlerinde tamamlandı. Üniversite hayalini gerçekleştirmek ve iyi bir bölüme yerleşmek isteyen öğrenciler sınavda başarılı olmak için ter döktü. Sınavın sona ermesinin ardından istedikleri bölümlere yerleşmek isteyenler bölümlerin taban puanları ve başarı sıralamalarını araştırıyor. Popüler bölümlerden birisi olan Endüstri Mühendisliği taban puanları başarı sıralaması 2022 yılı için araştırılıyor. Peki, Endüstri Mühendisliği bölümünü kazanmak için YKS'de kaç net ve kaç puan yapmak gerekir? İşte merak edilen soruların yanıtları!

Endüstri Mühendisliği taban puanları başarı sıralaması! YKS sınavlarının sona ermesiyle birlikte sınava giren öğrenciler bölümlerin taban puanlarını ve başarı sıralamasını merak edip araştırmaya başladı. Sınav sonrası puan hesaplaması yapan öğrenciler hangi bölüm için kaç puan gerektiğini merak ediyor. En çok tercih edilen bölümlerden birisi olan Endüstri Mühendisliği bölümü puanları da arama motorlarında sorgulanıyor. Endüstri Mühendisliği bölümü taban puanları başarı sıralaması nedir? Endüstri Mühendisliği kazanmak için YKS'de kaç net ve kaç puan yapmak gerekir? İşte merak edilen soruların yanıtları!

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.