"Şifre Marriott" planı: Mormon liderinin otelinde gizli görüşme: Kılıçdaroğlu-Akşener pazarlığının perde arkası

6'lı koalisyon 13. toplantının ardından Meral Akşener'in ortak aday olarak Kemal Kılıçdaroğlu'nu kabul etmemesi nedeniyle dağıldı. 72 saat süren kriz Kılıdçaroğlu ve Akşener'in ABD Büyükelçiliğine 30 metre mesafede bulunan Marriott Otel'de gerçekleştirdikleri görüşmenin ardından şimdilik son buldu. Ancak görüşmenin içeriği hala sır olarak saklanıyor. Takvim gazetesi yazarlarından Bülent Erandaç "Şifre Marriott" planıyla Kılıçdaroğlu'nun aday yapıldığını belirterek görüşmenin perde arkasını köşesine taşıdı. Yine Takvim gazetesi yazarlarından Bekir Hazar da, otelin kurucusu JW Marriott hakkında çarpıcı bilgiler paylaşarak, görüşmenin içeriğine dair önemli bir değerlendirmede bulundu.

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, "noter olmam" diyerek masadan kalktı. Ama 72 saat sonra İmamoğlu ve Yavaş'ı "Başkan yardımcısı olacaklar" diye dayattı. Kılıçdaroğlu ile ABD Büyükelçiliği'nin karşısındaki Marriott Otel'de uzlaştı.

45 DAKİKA GÖRÜŞÜP BARIŞTI
Kemal Kılıçdaroğlu krizi çözebilmek için ABD Büyükelçiliğine 30 metre mesafedeki otelde bir katı kapattı. Akşener ile görüşmelerinin ardından İYİ Parti'den ayrılan İmamoğlu ve Yavaş'ı yanına aldı. Akşener'i karşıladı. İki lider, 45 dakika görüşüp barıştı. Meral Hanım da hakaretler yağdırdığı masaya yeniden katıldı.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.