Kemal Kılıçdaroğlu'nun 300 milyar dolarlık fiyaskosu: Rothschild'e kapitülasyon listesi sundu, yine de başaramadı

7'li koalisyonun ortak adayı Kemal Kılıçdaroğlu, seçimi kazanabilmek adına arkası boş vaatlerini fütursuzca sıralamaktan çekinmiyor. Kılıçdaroğlu'nun en sık dile getirdiği vaatlerinin arasında, yurt dışından getireceği 300 milyar dolar yer alıyor. Kaynağı belirsiz 300 milyar dolar için çelişkili açıklamalar yapan Kılıçdaroğlu, paranın hangi sürede Türkiye'ye geleceğini olarak bile açık bir tarih verebilmiş değil. Milliyet gazetesi yazarlarından Zafer Şahin, 300 milyar dolarlık vaadin arkasındaki fiyasko hikayesini yazdı. Rothschild ailesinden dilenilen ve bu uğurda kontrolsüz şekilde verilen tavizlerin hikayesi tam anlamıyla ibretlik.

Masada henüz adaylık savaşının sürdüğü dönemde ABD ve Avrupa'ya icazet turuna çıkan Kemal Kılıçdaroğlu, Londra'da tefecilerle bir araya geldi. Görüşmesinin ardından Türkiye temiz para getireceğini iddia eden Kılıçdaroğlu, ortak adaylığı dayatmasının ardından vaatlerinin arasında birinci sıraya 300 milyar doalrı yerleştirdi.

Kılıçdaroğlu, "Ben Londra'ya gittim. Temiz para var, fonlar var. Fonlarla görüştüm. 300 milyar dolar beş yıl içinde Türkiye'ye gelecek ve yatırım yapılacak." dedi.

İlk olarak, "Gittim, konuştum, 300 milyar lira temiz para getireceğim" diyen Kılıçdaroğlu, "Önümüzdeki 5 yıla yayılacak" diyerek savrulmayı sürdürdü.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.