14 Mayıs küresel çeteyi hizaya getirdi! Fransız L'Express geri vites yaptı: Hangi diktatör ikinci tura katılmak zorunda kalır?

14 Mayıs seçimleri öncesinde The Economist'in başını çektiği küresel çetelerin tetikçisi uluslararası basın manşetleriyle Başkan Recep Tayyip Erdoğan'ı hedef aldı. Çirkin ifadelerin yer aldığı haberlerde sadece Başkan Erdoğan değil Türkiye'nin demokrasisi de hedef alınmış, 7'li koalisyonun ortak cumhurbaşkanı adayı Kemal Kılıçdaroğlu parlatılmıştı. Cumhur İttifakı ve Başkan Erdoğan'ın zaferinin ardından teslim bayrağını çeken küresel çete, geri adım haberlerini peş peşe yayınlamaya başladı. "Erdoğan'ın kaos riski... Türkiye: Tüm tehlikelerin seçimi" başlığıyla seçimlerden önce algı operasyonu yapan Fransız L'Express, geri vites yaptı.

14 Mayıs seçimleri öncesi Başkan Recep Tayyip Erdoğan'a yönelik nefret furyası %49,52'lik zafer sonrası hezimete uğradı.

Yaklaşık 2 hafta önce "Erdoğan'ın kaos riski... Türkiye: Tüm tehlikelerin seçimi" ifadelerinin kullanıldığı bir kapakla okuyucularının karşısına çıkan L'Express, Erdoğan'ın karşı konulamayan zaferi sonrası geri vites yaptı.

"HANGİ DİKTATÖR 2. TURA KALIR?"
"Türkiye: Durdurulamaz Erdoğan karşısında muhalefetin büyük bunalımı"
başlığı ile okuyucularının karşısına çıkan L'express, "Hangi diktatör 2. tura katılmak zorunda kalır?" diye sordu.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.