Finans CEO'su açıkladı! Cüzdanınıza dost olacak muhteşem tavsiye

Finansal Gym'in CEO'su Shannon McLay, 2025'te terk edilmesi gereken harcama alışkanlıklarını açıkladı.
Giriş Tarihi: 06.01.2025 23:53 Güncelleme Tarihi: 06.01.2025 23:54

McLay, farkındalığın önemine dikkat çekerek, "Tek tıklamayla düşüncesizce alışveriş yapmayı kolaylaştıran ödeme uygulamalarını silmek, harcamalarınızı kontrol altına almanın ilk adımıdır," dedi.

"Kazandığımız her dolar için çok çalışıyoruz, bu yüzden harcamalarımızı zorlaştırmalıyız," diyen McLay, mobil ödeme sistemlerinin ve kredi kartlarının farkındalık kaybına neden olduğunu vurguladı.

HARCAMALARINIZA DİKKAT EDİN

McLay'e göre, harcamalarınızı takip etmek ve paranızın nereye gittiğini bilmek, mali durumunuzu kontrol altına almanın temel adımlarından biri. Önerileri arasında:

Harcama kayıtları tutmak: Telefonunuzdaki notlar uygulamasını veya bir bütçe takip uygulamasını kullanabilirsiniz.

Kredi kartı bilgilerinin çevrim içi platformlardan kaldırılması: Böylece düşüncesiz alışverişlerin önüne geçebilirsiniz.

2024 yılında yapılan bir araştırmaya göre, Amerikalıların %73'ü finansal konularda stres yaşadığını belirtmişti. Bu durum, gelir-gider farkındalığının eksikliğiyle doğrudan bağlantılı.

Z kuşağı, "yüksek sesli bütçeleme" gibi yeni bir trendle dikkat çekiyor. Julie O'Brien, bu genç neslin para yönetiminde utanma veya suçluluk hissetmediğini belirtiyor. Onlar, tasarruf ve gerçekçi mali planların tüketimden daha değerli olduğunu savunuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.