16 Şubat reyting sonuçları açıklandı mı? Survivor, Güvercin, ÇGHB 2, reyting sıralaması belli mi?

16 Şubat reyting sonuçları, günün en çok aranılanları arasında yer alıyor. Dün akşam yayınlanan Survivor yarışması ve dizilerin reyting sıralaması merak ediliyor. Kanal D'nin sevilen programı Çok Güzel Hareketler Bunlar 2 ile Survivor'ın reytinglerde son durumu araştırılıyor. Peki, 16 Şubat reyting sonuçları açıklandı mı? Survivor, Çok Güzel Hareketler Bunlar, Güvercin reyting sıralaması belli oldu mu?

16 Şubat reyting sonuçları açıklandı mı? Pazar günü dizilerinin reyting sıralaması belli oldu mu? Survivor 2020 yarışması ilk bölümüyle dün akşam ekranlara geldi. Kanal D'de yayınlanan Çok Güzel Hareketler Bunlar 2, TRT 1'de yayınlanan Şampiyon dizisi ve Star TV'de ekranlara gelen Güvercin dizisinin reyting sonuçları konusunda araştırmalar sürüyor. Peki, dünkü reyting sonuçlarında son durum nedir? İşte detaylar...

16 ŞUBAT REYTİNG SONUÇLARI AÇIKLANDI MI?

16 Şubat Pazar gününün reyting sonuçları henüz açıklanmadı. Pazar gününün reyting sonuçları açıklandığında haberimizin içerisinde yer alacak.

REYTİNG NEDİR?

Reyting temel olarak hangi programın ve televizyon kanalının ne kadar izlendiğini ortaya çıkaran sistemin adıdır. Bu ölçümler belirli sayıdaki deneklerin televizyonlarına takılan cihazlar aracılığı ile gerçekleştirilir. Bu cihazların nerede ve kimde olduğu bilinmez. Son bilgilere göre yaklaşık 2200 evde reyting ölçüm cihazı olduğu biliniyor.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.