Pınar Sabancı sosyeteyi paraladı! Kıyafetlerinizle var olmayın...

Cemiyet hayatının en mütevazı isimlerinden Pınar Sabancı, Coronavirüs nedeniyle de daha bilinçlendi. 700 milyon dolarlık serveti bulunan İlhan Sabancı'yla evliliğinden üç çocuğu olan Sabancı, önceki gün lüks rüzgarına kapılan birçok ünlü isme ders verdi.

Cemiyet hayatının en mütevazı isimlerinden Pınar Sabancı, Coronavirüs nedeniyle de daha bilinçlendi. 700 milyon dolarlık serveti bulunan İlhan Sabancı'yla evliliğinden üç çocuğu olan Sabancı, önceki gün lüks rüzgarına kapılan birçok ünlü isme ders verdi. Kıyafetlerinizle var olmayın. Aklınızla, üretkenliğinizle, yaptığınız iyiliklerle anılın. Sürü psikolojisine kapılmayın. Aksi halde tarih, sizleri hiç iyi hatırlamayacak.

Psikoloji üzerine eğitim gören Pınar Sabancı, "Bencilce moda şovuna çevirdiğimiz hayatlarımız, iklim değişikliğinin elebaşı" dedi ve ekledi:

"Kıyafetlerinizle var olmak zorunda değilsiniz. Şu son bir ayda, ilimin, bilimin gücünü görmedik mi? Nihayet doktorlara, takip ettiğimiz ünlülerden daha çok değer vermedik mi? Bırakın, siz aklınızla, çalışkanlığınızla, hayata kattıklarınızla, yardımlarınızla konuşulun. Sürü psikolojisinden etkilenmiyor oluşunuzla takdir görün, pahalı kıyafetlerinizle değil. Bunu bugün hep beraber uygulamaya başlarsak, belki bir şeyler değişir. Yoksa, tarih bizleri hiç iyi hatırlamayacak."


İlhan Sabancı'dan üç çocuğu olan Pınar Hanım, cemiyet hayatının en mütevazı ve eğitimli isimleri arasında…

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.