Her şey onun TV 8 ekranlarındaki oyununun bir parçası çıktı gerçekler afişe oldu! Masterchef'te her şeyin seyrini değiştirecek gerçek!

Masterchef'te her şeyin seyrini değiştirecek gerçek! Her şey onun TV 8 ekranlarındaki oyununun bir parçası çıktı gerçekler afişe oldu... Masterchef'in en çok konuşulan yarışmacıların biri hiç kuşkusuz 26 yaşındaki yarışmacı Barbaros Yoloğlu... Daha elemelerde bile 'Burada kalmak için her şeyi yaparım.', 'Tabağım içime sinmezse önünüze getirmem.' gibi açıklamalarıyla olay yaratan Barbaros Yoloğlu hakkında bu gerçek sosyal medyayı salladı. Peki neydi Barbaros'u bu günlere kadar getiren strateji?

Masterchef'teki sır perdesi sonunda aralandı duyacaklarınıza hazırlıklı olun. Yaz aylarından bu yana TV 8 ekranlarındaki serüvenine devam eden Masterchef'te finale sayılı günler kala sivri yarışmacı Barbaros Yoloğlu hakkında öyle bir gerçek ortaya çıktı ki işin rengi artık tamamen değişti.Masterchef'te son 6'ya kalan isimler ise Özgül Coşar, Emir Elidemir, Eray Aksungur, Barbaros Yoloğlu, Serhat Doğramacı ve Sefa Okyay Kılıç oldu. Ancak bu yarışmacılar arasında sivri mizacıyla dikkatleri üzerine çeken Barbaros Yoloğlu'nun tüm stratejisi afişe oldu. Barbaros Yoloğlu'nun bugüne kadar kalmasının ardında koca bir plan yatıyor. İşte şoke eden o gerçekler.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.