Bir Zamanlar Çukurova zirvede rüzgar gibi esti geçti! İsimsiz mektup fitili ateşledi! Yamanlar ile bir savaş daha kapıda

Atv'nin sevilen dizisi, Bir Zamanlar Çukurova zirvedeki yerini bırakmadı! Bir Zamanlar Çukurova, önceki akşam da milyonları yine atv’ye kilitledi. Sevilen dizi, bir kez daha reytinglerin zirvesine yerleşti. Sosyal medyada da günün en çok konuşulanları arasındaydı. Bir Zamanlar Çukurova, tüm kişilerde AB ve 20+ABC1 kategorilerinde en çok izlenen yapım oldu. Bir Zamanlar Çukurova'nın 81. bölümüne damga vuran sahne, Fekeli ile Fikret'in yüzleşmesi oldu. Fikret, Yılmaz‘a ve başkalarına yapılan kötülüklerden dem vurdu! Yılmaz’ın tüm mal varlığını sattığını ve bu paranın ortalıkta olmadığını öğrenen Behice ve Müjgan’ın tüm planlarını alt üst oldu. Yamanlar ile bir savaş daha kapıda!

Perşembe akşamları atv ekranlarında yayınlanan Bir Zamanlar Çukurova, Tüm Kişiler, AB ve 20+ABC1 kategorilerinde en çok izlenen yapım oldu. Yapımını TIMS&B Productions'ın, yapımcılığını ise Timur Savcı ve Burak Sağyaşar'ın gerçekleştirdiği Bir Zamanlar Çukurova'nın yeni bölümü, Tüm Kişiler'de %12,49 izlenme oranı ve %25,72 izlenme payı, AB'de %8,72 izlenme oranı ve %20,35 izlenme payı ve 20+ABC1'de %11,25 izlenme oranı ve %23,13 izlenme payı alarak birinci oldu. Dizi aynı zamanda sosyal medyanın da en çok konuşanları arasındaydı. Bir Zamanlar Çukurova'nın 81.bölümünde #ÖmrümBoyunca etiketi sosyal medyanın gündemindeydi.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.