Yeni şarkı çıkardığında reklam için hiçbir zaman para ödemediğini vurgulayan Tuğkan, "Müzik piyasasının liderlerini TikTok belirliyor şu anda. Youtube'un şeffaflığına ve tıklanmaların organik olduğuna inanmıyorum, o yüzden kendi verilerimi Spotify'dan almayı tercih ediyorum. Spotify'da bilet alan bir dinleyici kitlesi var." ifadelerini kullandı.
İşte Tuğkan röportajının tüm detayları...
Tuğkan hoş geldik diyelim.
Evet hoş bulduk. Şu an 'brossover' stüdyolarındayız, biz sizi davet etmiş olduk bugün.
Nasılsın? Her şey yolunda mı?
İyiyim her şey yolunda. Birkaç çalışmamız var. Bu dönem biraz kısır geçiyor benim için ama Aspova ile birlikte yeni bir şarkı yaptık, adı Ecel. Onun dışında konserlerin açılmasını bekliyorum ben de her müzisyen gibi ve ekibimle beraber ülkenin dört bir yanını gitmek istiyorum.