Polis Akademisi yayınladı! 24. Dönem POMEM alımı parkur bilgileri nasıl olacak? Mülakat sınav tarihi ne zaman?

POMEM 24. dönem başvuruları geçtiğimiz aylarda tamamlanmıştı. Başvuruların sona ermesinin ardından polis adayları heyecanla mülakat sınavını beklemeye başladı. Polis Akademisi tarafından bugün yapılan duyuruya göre, mülakat sınavının parkur bilgileri paylaşıldı. Peki, 24. Dönem POMEM parkuru nasıl olacak? POMEM mülakat yerleri ne zaman belli olacak? Mülakat ne zaman yapılacak?

24. Dönem POMEM parkur bilgileri paylaşıldı. 8 - 22 Nisan 2019 tarihleri arasında başvurusu alınan 24. Dönem POMEM için mülakat takvimi yaklaşıyor. Başvuru yapan binlerce aday parku bilgilerini ve sınav tarihlerini merak ediyordu. Polis Akademisi parkur bilgilerini yayınladı. Şimdi sıra mülakatların ne zaman ve nerede olacağı konusunda. Peki, 24. Dönem POMEM parkuru nasıl olacak? POMEM mülakat sınav tarihi ne zaman? İşte konu ile ilgili detaylar...

24. DÖNEM POMEM MÜLAKAT YERİ VE SINAV TARİHİ HAKKINDA

POMEM mülakat yerlerinin ne zaman açıklanacağı ve sınavın ne zaman yapılacağı henüz bildirilmedi. Önceki dönemlere baktığımızda fiziki yeterlilik talimatının yayımlanmasından sonraki bir hafta içinde spor mülakatı yer ve tarihleri açıklandı. Buna göre, bu alımlar içinde takvimin önümüzdeki hafta içerisinde belli olması bekleniyor. Resmi olarak bir açıklama geldiğinde haberimizin içeriğine eklenecek.

Parkur bilgileri için diğer sayfaları ziyaret edin...

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.