Sözleşmeli öğretmenlik mülakat sonuçları sorgulama! 2019 MEB öğretmen tercihleri ve atamaları ne zaman?

Sözleşmeli öğretmenlik mülakat sonuçları açıklandı. 12-30 Haziran tarihleri arasında sözlü sınava katılan öğretmen adayları mülakat sonuçlarını öğrendikten sonra tercihleri beklemeye başladı. Milli Eğitim Bakanlığı sonuçları 4 Temmuz'da erişime açtı. Peki, sözleşmeli öğretmenlik mülakat sonuçları sorgulama nasıl yapılır? 2019 MEB öğretmen tercihleri ve atamaları ne zaman?

Sözleşmeli öğretmenlik mülakat sonuçlarının açıklanmasının ardından tercih ve atama işlemleri, en çok merak edilen konular arasında yer alıyor. Milli Eğitim Bakanlığı tarafından 12-30 Haziran tarihleri arasında gerçekleştirilen sözlü sınava katılan öğretmen adayları, sonuçlarını öğrendikten sonra tercih sürecini beklemeye başladı. Peki, sözleşmeli öğretmenlik mülakat sonuçları sorgulama nasıl yapılır? 2019 MEB öğretmen tercihleri ve atamaları ne zaman yapılacak? İşte konu ile ilgili detaylar...

SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLİK MÜLAKAT SONUÇLARI NASIL ÖĞRENİLİR?

Milli Eğitim Bakanlığı tarafından yapılan açıklama ile birlikte sözleşmeli öğretmenli mülakat sonuçlarının açıklandığı bildirildi.

Sonuçlar, MEB'in resmi internet adresi www.meb.gov.tr üzerinden görüntülenebilecek. Adaylar, T.C. Kimlik numaraları ile sonuçlarını sorgulayabilecekler.

SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLİK MÜLAKAT SONUÇLARI İÇİN TIKLAYIN

Tercihler ve atamalar ile ilgili detaylar için diğer sayfaları ziyaret edebilirsiniz...

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.