12 bin memur alımı ÖSYM KPSS 2019/4 Sağlık Bakanlığı tercihleri! İşte kadrolar ve başvuru ücreti yatırma detayı

Sağlık Bakanlığı'nın KPSS 2019/4 ile 12 bin sözleşmeli personel alımı için 7 Ağustos 2019 tarihinde başlayan tercih süreci, 21 Ağustos saat 23.59 itibariyle sona erecek. Tercih ücretini yatırmayan adayların işlemleri geçersiz sayılacak. Her yıl olduğu gibi bu yıl da Sağlık Bakanlığı memur alımı işlemleri KPSS tercih kılavuzuna göre yapılacak olup ÖSYM den gelmiş olan duyuruya göre KPSS 2019/4 tercihleri ile alınacak. Sağlık Bakanlığı 12 bin memur alımı için mülakat yapılmayacak. Alımlar Ölçme, Seçme ve yerleştirme merkezi başkanlığı tarafından KPSS Puan sıralamasına göre yapıldığı için adaylara herhangi bir mülakat yapılmaksızın kadroya atanma şansı yakalayacaklardır.

Sağlık Bakanlığı'nın KPSS 2019/4 ile 12 bin sözleşmeli personel alımı için 7 Ağustos 2019 tarihinde başlayan tercih süreci, 21 Ağustos saat 23.59 itibariyle sona erecek. Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi Başkanlığı'nın resmi internet sayfasından geçtiğimiz günlerde yapılan duyuruda, adayların tercih işlemlerini ais.osym.gov.tr adresinden ÖSYM şifreleriyle yapabileceğine dikkat çekilirken, tercih öncesi kılavuzun mutlaka okunması gerektiğine vurgu yapılmıştı. Sağlık Bakanlığı memur alımı işlemleri KPSS tercih kılavuzuna göre yapılacak olup ÖSYM den gelmiş olan duyuruya göre KPSS 2019/4 tercihleri ile alınacak. İşte kadrolar ve başvuru ücreti yatırıma detayı

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.