Sahil Güvenlik Komutanlığı'nın merkez ve taşra teşkilatında istihdam edilmek üzere 65 sözleşmeli personel alınacak. İlan, Resmi Gazete'nin çeşitli ilanlar kısmında yayımlandı. Peki, Sahil Güvenlik Komutanlığı personel alımı yapacak! Başvuru şartları nelerdir? İşte merakla araştırılan o sorunun yanıtı...
BAŞVURULAR NE ZAMAN?
İlana göre, Komutanlığın merkez ve taşra teşkilatında istihdam edilmek üzere 65 tam zamanlı sözleşmeli personel alınacak. Başvurular, 19 Ağustos-2 Eylül'de e-Devlet üzerinden yapılacak. Başvuru sonuçları ise Komutanlığın "www.sg.gov.tr" internet sitesinden duyurulacak.
Alım şartları ile diğer detaylara Komutanlığın internet sitesindeki bilgilendirme kılavuzundan ulaşılabilecek. İstihdam edilecek pozisyonlar arasında büro personeli, tekniker, teknisyen ve destek personeli bulunuyor.
PERSONEL ALIM KILAVUZU İÇİN TIKLAYINIZ
BAŞVURU ŞARTLARI NELERDİR?
İlan edilen pozisyon unvanları için mezun olunan okul itibarıyla öğrenim şartını taşımak ve bu öğrenimle ilgili olarak KPSS'ye girmiş olmak,
Alım yapılacak pozisyon unvanının hizasındaki yıla ait puan türlerinden, belirtilen asgari KPSS notunu almış olmak,
Daha önceden sözleşmeli personel statüsünde çalışanlar için, başvuru yapacağı tarih itibariyle sözleşme fesih tarihinin üzerinden en az bir yıl geçmiş olmak,
İlan edilen pozisyon unvanının hizasında belirtilen niteliklere sahip olmak,
Askerlik durumu itibariyle; askerlikle ilgisi bulunmamak, askerlik çağına gelmemiş bulunmak, askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetini yapmış yahut ertelenmiş veya yedek sınıfa geçirilmiş olmak.