Kamu adayları heyecanla bekliyor! 2019 KPSS sonuçları saat kaçta açıklanacak? ÖSYM sonuç sayfası

KPSS sonuçları 29 Ağustos'ta açıklanacak. ÖSYM tarafından sonuç tarihinin duyurulması ile birlikte adaylar heyecanlı bekleyişe geçmişti. Şimdi gözler ÖSYM'den gelecek müjdeli haberde. Sonuçların saat kaçta açıklanacağı merak ediliyor. Peki, 2019 KPSS sonuçları saat kaçta açıklanacak? İşte ÖSYM sonuç sayfası...

KPSS sonuçları için geri sayım başladı. ÖSYM tarafından 2019 yılı KPSS sınavları tamamlandı. KPSS A Grubu ve Öğretmenlik (Genel Yetenek-Genel Kültür, Eğitim Bilimleri), KPSS A Grubu ve Öğretmenlik (Alan Bilgisi), KPSS A Grubu ve Öğretmenlik (Alan Bilgisi) ÖABT sonuçlarını araştıran adaylar için ÖSYM müjdeli haberi vermişti. Sonuçlar 29 Ağustos'ta erişime açılacak. En çok merak edilenlerden biri de sonuçların saat kaçta açıklanacağı oldu. Peki, 2019 KPSS sonuçları saat kaçta açıklanacak? İşte ÖSYM sonuç sayfası...

2019 KPSS SONUÇLARI SAAT KAÇTA AÇIKLANACAK?

ÖSYM'nin belirlediği takvime göre, 2019 KPSS sınavlarının sonuçları 29 Ağustos'ta açıklanacak. Sonuçların saat kaçta açıklanacağı ise merak edilenler arasında. Ancak sonuçları saat kaçta açıklanacağı henüz bildirilmedi. Geçtiğimiz sınavların sonuçlarına bakacak olursak sonuçların öğle saatlerinde açıklanması bekleniyor.

Sonuçları açıklandığında haberimizin içeriğinde yer alacak.

SONUÇLAR BU SAYFADA OLACAK

Sonuçlar, ÖSYM'nin sonuc.osym.gov.tr internet adresi üzerinden erişime açılacak.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.