POMEM adayları tetikte bekliyor! 26. Dönem POMEM mülakat sonuçları ne zaman açıklanır?

POMEM mülakat sonuçları, son günlerde en çok aranılanlar arasında yer alıyor. 26. Dönem POMEM'e başvuru yapan binlerce adaydan başarılı olanlar spor mülakatlarının ardından katıldıkları sözlü mülakatların sonuçlarını heyecanla bekliyorlar. En az 60 puan şartı bulunan POMEM mülakat sonuçları ile ilgili resmi açıklama geldi mi? 26. Dönem POMEM mülakat sonuçları ne zaman açıklanır?

26. Dönem POMEM mülakat sonuçları ne zaman açıklanacak? Polis Akademisi tarafından 14-25 Ekim tarihleri arasında 26. Dönem POMEM başvuruları alınmıştı. Başvuru sahipleri 18 Kasım - 10 Aralık 2019 tarihleri arasında mülakatlara katıldılar. Polis olabilme hayali ile katıldıkları mülakatların sonuçlarını bekleyen vatandaşlar, internet üzerinden sonuç tarihlerini araştırmaya başladılar. Peki, 26. Dönem POMEM mülakat sonuçları ne zaman açıklanır? İşte cevaplar....

26. DÖNEM POMEM MÜLAKAT SONUÇLARI NE ZAMAN AÇIKLANIR?

26. Dönem POMEM kapsamında lisans düzeyinde 11 bin erkek aday, önlisans düzeyinde 4 bin 300 erkek aday ve 6 bin 200 kadın aday olmak üzere toplam 21 bin 500 kişi spor mülakatını başarıyla tamamlayıp sözlü mülakatlara kalmıştı. Mülakatlara katılan adaylar heyecan içinde sonuçları bekliyor. Ancak sonuçların hangi tarihte açıklanacağı yönünde resmi bir açıklama yapılmadı. POMEM mülakat sonuçları tarihi belli olduktan sonra haberimizin içeriğinde yer alacak.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.