Türkiye'de iş arayışında olan adayların başvuru yapacağı 633 Çağrı Merkezi personeli alımı ilanlarına başvurular başladı. İŞKUR üzerinden yayınlanan 633 Çağrı Merkezi personeli alımı ilanında en az ilköğretim mezunu adayların da başvuru yapacağı personel alım ilanları yayınlandığı görüldü. Personel alım ilanlarına başvuru yapmak isteyen adaylar için adaylarda aranan başvuru şartları da açıklandı. İŞKUR üzerinden iş başvuru yapmak isteyen adayların başvuru yapacağı 633 Çağrı Merkezi personeli alımı ilanında adaylarda aranan başvuru şartları arasında ilk olarak diksiyonu düzgün adayların başvuru yapması istendi.
DETAYLAR İÇİN BİR SONRAKİ SAYFAYA GEÇİNİZ
MEMUR İŞ İLANLARI İÇİN TIKLAYINIZ
İŞKUR İŞ İLANLARI İÇİN TIKLAYINIZ
ÇAĞRI MERKEZİ PEROSONEL ALIMI BAŞVURU ŞARTLARI
Çağrı Merkezi Personel alımı başvuru şartları şöyle:
Akıcı ve düzgün bir diksiyona sahip,
Müşteri memnuniyeti ve çözüm odaklı çalışmayı ilke edinen,
İkna kabiliyeti yüksek,
Pozitif iletişim yetkinliği olan, ekip çalışmasına istekli,
En az lise mezunu ( Tercihen üniversite öğrencisi ya da mezunu ),
Erkek adaylar için, en az 1 yıl askerlik ile ilişiği bulunmayan,
ÇAĞRI MERKEZİ PERSONEL ALIMI İLANLARI
633 Çağrı Merkezi personeli alımı ilanları şöyle:
ÇAĞRI MERKEZİNDE NASIL ÇALIŞILIR?
İşin kapsamını doğru anlayın. Çağrı merkezi işinde çalışırken disiplinli olmanız gerekir. Esnek çalışma saatlerine uymanız, iletişim becerilerine sahip olmanız ve çoklu görevleri kolaylıkla yerine getirebilmeniz gerekir. Firmanın politikalarına bağlı kalarak müşterilere yardımcı olmalısınız. Aynı zamanda mutsuz ve zor müşterilerle iyi iletişim kurmanız gerekir.
Bilgisayar kullanmayı öğrenin. Masaüstü ortamını kullanırken rahat olmalı ve hızlı yazı yazmalısınız. Aynı zamanda bilgisayar hakkında yeterli bilgi birikiminiz olmalı böylece yeni bir yazılım kullanırken kısa sürede adapte olabilirsiniz.
İletişim becerilerinizi geliştirin. Çalışırken yavaş konuşmalısınız, duraksamamalısınız, müşterilere güven verecek ve rahatlatacak profesyonel bir ses tonu kullanmalısınız ve her şeyin kontrol altında olduğunu göstermelisiniz. Unutmayın: müşterilere yardım edecek olan kişi sizsiniz. Müşteriler yardım için aradıklarında konuşmanın kontrolü sizde olacaktır çünkü firmayı ve kullandığınız sistemi sizin kadar iyi bilemezler.