Halkbank, Banko Hizmetleri Asistanı başvurularına dair detaylar yoğun olarak araştırılmaya başlandı. 29 Haziran'da başlayan Banko Hizmetleri Asistanı(Servis Asistanı) alımı başvuruları 12 Temmuz'a kadar sürecek. Sınav ise 8 Ağustos tarihinde gerçekleştirilecek. Peki, Banko Hizmetleri Asistanı başvuru şartları nelerdir? İşte detaylar...
HALKBANK PERSONEL ALIMI BAŞVURU NASIL YAPILIR?
Başvurular, 29 Haziran - 12 Temmuz 2020 tarihleri arasında alınacak. Adaylar başvurularını, https://sinavbasvuru.anadolu.edu.tr/ internet adresi üzerinden gerçekleştirebilecekler.
Adaylardan,başvuru bedeli olarak 95 TL tahsil edilecektir. Sınav hizmetlerinin yerine getirilebilmesi amacıyla tahsil edilecek bedel, https://sinavbasvuru.anadolu.edu.tr/ web sitesi üzerinden kredi/banka kartı ile veya Halkbank gişe ve internet şube kanalları üzerinden online başvurudan sonra yatırılacak.
ALIMLAR HANGİ İLLERE YAPILACAK?
Adana, Afyonkarahisar, Aksaray, Amasya, Ankara, Antalya, Aydın, Balıkesir, Bilecik, Burdur, Çanakkale, Çankırı, Çorum, Denizli, Eskişehir, Giresun, Gümüşhane, Isparta, İstanbul, İzmir, Karaman, Kayseri, Kırklareli, Kırşehir, Kocaeli, Konya, Kütahya, Manisa, Mersin, Muğla, Nevşehir, Niğde, Ordu, Osmaniye, Rize, Sakarya, Samsun, Sinop, Tekirdağ, Tokat, Trabzon, Yalova, Yozgat.