Halkbank personel alımı yapacak! Banko Hizmetleri Asistanı başvuru şartları nelerdir? Sınav başvurusu...

Halkbank tarafından yapılan açıklamaya göre, Servis Asistanı (Banko Hizmetleri Asistanı) alımı yapılacağı duyuruldu. Banko Hizmetleri Asistanı(Servis Asistanı) başvuruları dün başladı ve 12 Temmuz'a kadar devam edecek. Halkbank, yayımladığı ilanda alım yapılacak iller ve başvuru şartları gibi merak edilenleri duyurdu. Peki, Banko Hizmetleri Asistanı başvuru şartları nelerdir? Sınav başvurusu nasıl yapılır? İşte merak edilen detaylar...

Halkbank, Banko Hizmetleri Asistanı başvurularına dair detaylar yoğun olarak araştırılmaya başlandı. 29 Haziran'da başlayan Banko Hizmetleri Asistanı(Servis Asistanı) alımı başvuruları 12 Temmuz'a kadar sürecek. Sınav ise 8 Ağustos tarihinde gerçekleştirilecek. Peki, Banko Hizmetleri Asistanı başvuru şartları nelerdir? İşte detaylar...

HALKBANK PERSONEL ALIMI BAŞVURU NASIL YAPILIR?

Başvurular, 29 Haziran - 12 Temmuz 2020 tarihleri arasında alınacak. Adaylar başvurularını, https://sinavbasvuru.anadolu.edu.tr/ internet adresi üzerinden gerçekleştirebilecekler.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.