İBB 541 itfaiye eri alımı başvuru nasıl yapılır? İBB itfaiye eri alımı başvuru şartları nelerdir?

İstanbul Büyükşehir Belediyesi bünyesine itfaiye eri alımı yapılacağı duyuruldu. İBB 541 itfaiye eri alımı için süreç başladı. İstanbul Büyükşehir Belediyesi bünyesindeki eksikliği karşılamak üzere 657 Sayılı Devlet Memurları kanunun ve Belediye İtfaiye Eri alımı yönetmeliğine göre en az lise mezunu adaylar içerisinden 541 kişilik kadro ile İtfaiye Eri Alımı yapılacak. Alımlar KPSS puanı ile yapılacak. Peki; İBB itfaiye eri alımı başvuru şartları nelerdir?

Giriş Tarihi :27 Mayıs 2021 , 10:18 Güncelleme Tarihi :27 Mayıs 2021 , 10:18
İBB 541 itfaiye eri alımı başvuru nasıl yapılır? İBB itfaiye eri alımı başvuru şartları nelerdir?

İÇİNDEKİLER

İBB itfaiye eri alımı başvuru nasıl yapılır? İBB 541 itfaiye eri alımı başvuru şartları nelerdir? İstanbul Büyükşehir Belediyesi daha önce açıkladığı şartlarla, KPSS puanıyla 541 itfaiye eri alımı yapacağını duyurdu. Başvuru dönemleri için süreç başladı.

İBB 541 İTFAİYE ERİ ALIMI BAŞVURU ŞARTLARI!

İstanbul Büyükşehir Belediyesi bünyesindeki eksikliği karşılamak üzere 657 Sayılı Devlet Memurları kanunun ve Belediye İtfaiye Eri alımı yönetmeliğine göre en az lise mezunu adaylar içerisinden 541 kişilik kadro ile İtfaiye Eri Alımı yapılacak. Alımlar Düşük KPSS Puanı ile yapılacak.

BB Lise, Ön Lisans ve Lisans mezunu adaylar içerisinden 541 İtfaiye Eri Alımı yapacak. Bu yönde;

Lise Mezunu: 60 Kadın ve 120 Erkek İtfaiye Eri,

Ön Lisans Mezunu: 21 Erkek, 150 Kadın ile 10 Erkek/Kadın İtfaiye Eri Alımı yapılacak.

Lisans Mezunu: 20 Kadın, 50 Erkek ile 30 Erkek/Kadın itfaiye Eri Alımı yapılacak.

BAŞVURU NASIL YAPILIR?

İBB Memur Alımı başvuruları 25 Mayıs 2021 tarihi itibari ile başlamış olup en geç 01 Haziran 2021 tarihine kadar devam edecektir. Adaylar başvurularını elektronik ortamda gerçekleştirecekler.

Bu kapsamda başvurular, https://www.turkiye.gov.tr adresi üzerinden elektronik ortamda başvuru yaparak BAŞVURU FORMUNU imzalamak üzere indireceklerdir.