PTT personel alımı başvuru şartları neler? 55 bin PTT personel alımı başvurusu ne zaman, nasıl, nereden yapılır? sorgulamaları arama motorları üzerinden sıklıkla yapılıyor. Posta ve Telgraf Teşkilatı'nın (PTT) alım yapacağı 55 bin personelden biri olmak isteyenler heyecanla ve merakla detayları araştırıyor. Hangi şartlara sahip kişilerin istihdam edileceğini öğrenmek isteyenler için tüm bilgiler haberimizde yer alıyor.
55 BİN PTT PERSONEL ALIMI NE ZAMAN?
PTT personel alımı tarihi ile ilgili henüz açıklama yapılmadı, açıklama geldiğinde haberimizde yer alacaktır.
PTT PERSONEL ALIMI ŞARTLARI NELER?
a) 29/5/2009 tarihli ve 5901 sayılı Türk Vatandaşlığı Kanununun 28 inci maddesi kapsamında yer alanlar ile PTT'nin yurtdışındaki işyerlerinde istihdam edilecekler hariç olmak üzere Türk vatandaşı olmak.
b) On sekiz yaşını tamamlamış ve giriş sınavının yapıldığı yılın ocak ayının birinci günü itibarıyla otuz altı yaşından gün almamış olmak.
c) Kamu haklarından yasaklı bulunmamak.
ç) 26/9/2004 tarihli ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı altı ay veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, görevi kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık, fuhuş, cinsel saldırıda bulunma, çocukların cinsel istismarı, zorla fuhuşa sevk etme, cinsel dokunulmazlığa karşı suçlar, cinsel saldırı, cinsel taciz, uyuşturucu veya uyarıcı madde imal ve ticareti, suç işlemek amacıyla örgüt kurma, tefecilik suçlarından mahkûm olmamak.