En uzun kilometreye ulaşan 20 otomobil! Listedeki ilk 5 aynı markaya ait

ABD merkezli iSeeCars oto şirketi tarafından yapılan araştırmaya göre, 402 milyondan fazla aracın analiz edilmesiyle en uzun kilometreye ulaşan araçlar belirlendi. Ortalama bir aracın 400 bin kilometreye ulaşma şansı yüzde 8,6 iken, ilk 5 sırayı Japon markasının aldığı listede, güvenli ve uzun ömürlü araçlar dikkat çekiyor.

SeeCars oto şirketinin 402 milyon araç üzerinde yaptığı analiz sonucunda, en uzun kilometreye ulaşan otomobiller belirlendi. Ortalama bir aracın 400 bin kilometreye ulaşma şansı yüzde 8,6 iken, ilk 5 sıradaki tüm araçlar aynı Japon markasına ait. Dayanıklılık ve uzun ömürlülük konusunda öne çıkan bu araçlar, otomobil değiştirmekten kaçınan sürücüler için ideal seçenekler arasında yer alıyor.

İŞTE EN UZUN KİLOMETREYE ULAŞAN ARAÇLAR

🚗 20 - Honda CR-V
%13,9

🚗 19 - GMC Yukon
%14,6

🚗 18 - Nissan Titan
%14,8

🚗 17 - Toyota Highlander
%15,7

🚗 16 - Ford F-150
%15,8

🚗 15 - GMC Sierra 1500
%16,1

🚗 14 - Honda Accord
%16,6

🚗 13 - Honda Pilot
%17,5

🚗 12 - Chevrolet Tahoe
%17,7

🚗 11 - GMC Yukon XL
%17,9

🚗 10 - Chevrolet Silverado 1500
%18,8

🚗 9 - Lexus GX
%20,7

🚗 8 - Toyota Avalon
%22

🚗 7 - Chevrolet Suburban
%22

🚗 6 - Honda Ridgeline
%25,8

🚗 5 - Toyota Highlander Hibrit
%25,9

🚗 4 - Toyota Tacoma
%26,7

🚗 3 - Toyota 4Runner
%26,8

🚗 2 - Toyota Sequoia
%36,4

🚗 1 - Toyota Tundra
%36,6

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.