Fiat ve Renault hakkında flaş iddia! Birleşiyorlar mı?

Geçtiğimiz aylarda birleşme için görüşmeler yapan Fiat Chrysler, Fransız Renault'a yaptığı 35 milyar dolarlık birleşme teklifini geri çektiğini duyurmuştu. Fiat ve Renault tarafından yeni bilgiler gelmeye başladı. Renault CEO'su Senard'ın Nissan Motor CEO'su Saikawa ile görüşmelerini artırdığı iddia edildi.

İtalya'nın Il Sole 24 Ore gazetesi Fransız otomobil üreticisi Renault CEO'su Jean-Dominique Senard ile Japon otomobil üreticisi Nissan Motor CEO'su Hiroko Saikawa arasındaki görüşmelerin son haftalarda arttığını bildirdi.

Bu haber Fiat Chrysler ile Renault arasında daha önce başarısızlık sonuçlanan birleşme müzakerelerine yeniden başlanmasının önünü açabilir.

HİSSELERİ YÜKSELDİ
Fiat Chrysler ile Renault'nun birleşeceği beklentisini güçlendiren haber %0.9 yükselen İtalya borsası öncülüüğünde Avrupa hisse piyasalarını %0.5 yukarı taşıdı. Renault ve Fiat hisseleri %1.7 yükseldi.

TEKLİFTEN VAZGEÇMİŞTİ
Fiat Chrysler 7 Haziran'da Fransa'daki siyasi iklimin uygun olmamasını gerekçe göstererek Renault ile birleşmek için yaptığı tekliften vazgeçmişti.

Il Sole, Renault'nun son çeyrekte kârı düşen Nissan'daki payını azaltmaya karar verebileceğini söyledi. Il Sole ayrıca FCA'nın Renault ile birleşmeye alternatifi bulamadığını ve İtalyan sanayici Agnelli ailesinin varisi ve FCA'nın Yönetim Kurulu Başkanı John Elkann'ın diğer birleşme olasılıklarına karşı açık görüşlü olduğu gibi Paris ile Tokyo arasındaki diyalogu izlediğini belirtti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.