Servet çöpe gitti!

Başrollerini Cemal Hünal, Çiğdem Aysu, Arda Kural ve Gökhan Tepe'nin paylaştığı ‘Ayaz’ filminin galası önceki akşam Citys Citylife sinemalarında yapıldı.

Galaya gelenler heyecanlı bir bekleyiş içindeyken, filmin yapımcısı Lütfi Kara şok bir açıklama ile filmlerini sadece galada göstereceklerini ve süresiz bir zaman diliminde sinema salonlarında gösterime girmeyeceğini açıkladı.
Basın mensuplarının karşısına yazılı bir metine çıkan Lütfi Kara " Son yıllarda sinema sektörünün yaşadığı en büyük sıkıntılardan biri salon yetersizliği oluyor. Biz filmimizi 2 milyon dolar film bütçesi ve 720 bin dolarda reklam bütçesi olarak çektik ve ayarladık. Filmin çekimlerini tamamladıktan sonra 23 Mart günü vizyona girmesi için yetkililerle konuştuk. Fakat bize toplam 50 salon vererek emeğimize yazık etmeye çalıştılar. Diğer büyük yapımlara sınırsız salonlar tanınırken bağımız filmlere bu kadar az yer verilmesi bizi çok üzdü. Sinemaya oldukça destek veren Kültür Bakanlığımıza bir çok sinema salonunun işletmesini alan büyük firmaların tekelleşmemeleri için dikkatlerini çekmek istiyoruz. Biz resmen 2 milyon 600 bin doları çöpe dökmüş olduk. Biz Mass medya olarak hiçbir zaman maddiyatın peşinde olmadık. Biz Ayaz filminin yaz aylarında Anadolu'daki festivallere bedava vererek sadece orada izlenmesini sağlayacağız. Bunun dışında DVD pazarında yer almayı düşünürken belki televizyon kanallarına veririz. Mass medya olarak biz hiç kimseye küs veya dargın değiliz sadece üzgünüz." dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.