Fahriye farkı

atv'nin sevilen dizisi 'Ölene Kadar'daki performansıyla büyük beğeni toplayan Fahriye Evcen, başarısını reklam sektörüne de taşıdı. Geçtiğimiz yıl Koton ile anlaşan güzel oyuncu, 'En Beğenilen Marka Yüzü' seçildi.
Evcen, AVM'lerde en beğenilen ve tercih edilen perakende markaları araştırmasının sonuçlarına göre bu unvanı hak etti. Güzel oyuncu, "İlk kez bir moda markasının yüzü olduğum ve bu başarıyı yakaladığım için çok mutluyum" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.