Burning Man Festivali’nin İletişim Direktörü Megan Miller, Kapadokya’da festival için inceleme yapacak

Dünyaca ünlü Burning Man Festivali’nin İletişim Direktörü Megan Miller, 25 Nisan’da Türkiye’ye geliyor. Başarılı işkadınının Peri Bacaları’yla ünlü Kapadokya’da da festival yapmak için inceleme yapacağı konuşuluyor.

Her yıl ABD'nin Nevada Çölü'nde düzenlenen sanat ve eğlence festivali Burning Man'in İletişim Direktörü Megan Miller, 25 Nisan'da gerçekleşecek Marketing Meetup 2019 kapsamında Türkiye'ye gelecek. Burning Man kültürünün dünya çapında büyümesine büyük katkıda bulunan Megan, "Kolektif Hayal Gücünü Harekete Geçirmek" başlıklı oturumunda konuşma yapacak. Güçlü fikirlerini katılımcılarla paylaşacak.

İddialara göre Megan Miller bu buluşmada; Türkiye'de de Burning Man Festivali yapmak istediklerini açıklayacak. Festival için Kapadokya'ya uçacak. Her geçen gün daha çok turist çeken bölgede incelemelerde bulunacak. Burada çekeceği enfes kareleri de ABD'ye döndüğünde ekibine sunacak. Anlaşmalar yapılırsa birkaç yıl içinde Kapadokya'da da Burning Man Festivali yapılacak. Böylece dünya çapındaki yıldızlar bu kez Nevada Çölü'ne değil, Kapadokya'ya akacak...

FESTİVALİN BEYNİ O
MEGAN, etkinliğin medya ve halkla ilişkilerini yönetiyor. Ayrıca organizasyondaki önceliklerin belirlenmesi rolünü üstleniyor...

KAPADOKYA RENGARENK OLACAK
Megan Miller, Kapadokya'daki balon turuna da katılacak. Bölgeye kuş bakışı bakacak.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.