Pandemiyle hayatımız, iyice dijital oldu…
Alışverişten spora kadar her şeyin internet üzerinden yapıldığı bu dönemde moda da farklı bir yön kazandı
Yüksek fiyatlarıyla sadece belirli bir kesime hitap eden dünyaca ünlü markalar, 'dijital ürünler' çıkarmaya başladı.
Dünya çapında 3 milyardan fazla insanın oynadığı çevrimiçi oyunlar da dijital ürünleri tetikledi…
Buna son örnek, Gucci'nin 12 dolara satışa sunduğu dijital sneaker oldu…
GİT GİDE ARTIYOR
Sadece Gucci uygulaması üzerinden alacağınız ayakkabıyı, kuşkusuz sadece internet ortamında giyebiliyorsunuz!
Dijital ayakkabıyı, çevrimiçi oyunlarda avatar (profil resmi) olarak kullanıyorsunuz.
Daha önce de benzer dijital ürünleri Louis Vuitton ile Bottega Veneta da piyasaya sürmüştü.
Gucci de Pokemon Go oyunu için yine dijital ürünler tasarlamıştı.