Louis Vuitton, Dior, Givenchy, Marc Jacobs...  Asya dev markalara para kazandırıyor

Pandemiyle birlikte ekonomi birçok ülkede zora girerken; Asya ülkeleri lüksün yeni merkezi oldu. Louis Vuitton, Dior, Givenchy, Marc Jacobs, Stella McCartney, Loro Piana, Kenzo, Celine gibi bir çok lüks markanın sahibi LVMH GROUP, 2021’in ilk çeyreğinde bütün gelirinin yüzde 41’ni Asya ülkelerinden kazandığını açıkladı.

Pandemiyle birlikte ekonomi birçok ülkede zora girerken; Asya ülkeleri lüksün yeni merkezi oldu. Louis Vuitton, Dior, Givenchy, Marc Jacobs, Stella McCartney, Loro Piana, Kenzo, Celine gibi bir çok lüks markanın sahibi LVMH GROUP, 2021'in ilk çeyreğinde bütün gelirinin yüzde 41'ni Asya ülkelerinden kazandığını açıkladı.

Marka, geçtiğimiz yılın ilk çeyreğine göre yüzde 32 artışla tam 14 milyar euro gelir elde etti. Başta Çin olmak üzere Asya'daki satışlardan hayli memnun olan şirket yetkilileri, birçok yeni mağaza açmaya hazırlanıyor. Bu arada LVMH GROUP dışında birçok lüks marka da gelirlerinin büyük kısmını Asya'dan elde ediyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.