Serenay Sarıkaya artık dünya markası: Bvlgari markasının Türkiye'deki ilk ve tek marka elçisi oldu

Serenay Sarıkaya, dünyaca ünlü Bvlgari markasının Türkiye’deki ilk ve tek marka elçisi olmayı başardı. Güzel oyuncu, Bvlgari için verdiği seksi pozlarda markanın 'Serpenti' koleksiyonuna ait 330 bin euro'luk kolye ile 45 bin euro'luk yüzük taktı.

Son dönemde magazin manşetlerinden düşmeyen Serenay Sarıkaya, sessiz sedasız 'dünya markası' oldu.

29 yaşındaki güzel oyuncu, İtalyan lüks mücevher markası Bvlgari ile çok özel bir iş birliği yaptı.

Efsane marka, önceki gün Serenay Sarıkaya'nın, Bvlgari'nin Türkiye'deki ilk elçisi olduğunu duyurdu.

Güzel oyuncu, bir yıl boyunca markayla devam edecek iş birliğinin ilk adımı olarak Milano'ya gitti.

La Scala'da dünyanın dört bir yanından gelen seçkin davetlilerle bir araya gelen Serenay Sarıkaya, bundan sonra artık sık sık yurt dışında olacak...

STARLARIN İZİNDEN


Bvglari, aralarında Bella Hadid'in de olduğu dünyaca ünlü yıldız ve modellerle iş birliği yaparak dillere destan mücevherlerini tanıtıyor.

4 MİLYONLUK SERENAY


Güzel oyuncu, Bvlgari için verdiği seksi pozlarda markanın 'Serpenti' koleksiyonuna ait 330 bin euro'luk kolye ile 45 bin euro'luk yüzük taktı. Takıların toplam değeri yaklaşık 4 milyon TL.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.