Yasemin Özilhan, Rachel Araz, Aslıhan Doğan'ın aksine Derin Mermerci reklama karşı

Derin Mermerci, kendisine gelen sosyal medya üzerinden reklam iş birliklerini ısrarla geri çevirdi. Sosyetik güzel, gerekçe olarak ise “Bu tarz iş birliklerini yapmak bana göre etik değil” dedi. Yasemin Özilhan, sahip olduğu servete rağmen sosyal medyasını gelir kapısı haline dönüştürdü. Aslıhan Doğan, Instagram'da link üzerine link veriyor. Rachel Araz Kiresepi, sosyal medya sayesinde servetine servet katıyor.

takvim.com.tr takvim.com.tr
Kaynak GAZETE
Giriş Tarihi :20 Mayıs 2022
Yasemin Özilhan, Rachel Araz, Aslıhan Doğan’ın aksine Derin Mermerci reklama karşı

Gerçek sosyete, farkını konuşturdu! Türkiye'nin en şık giyinen isimlerinin başında gelen Derin Mermerci, markaların da en gözde isimleri arasında yer alıyor.

Son dönemde Instagram üzerinden iş birliği yapan firmalar, ısrarla Mermerci'ye anlaşma teklif etti.

Bir reklam içerikli gönderi başına 50 bin TL ücret teklif edilen Derin Mermenci, 136 bin kişinin takip ettiği Instagram hesabından reklam paylaşımları yapmayacağını söyledi.

'BENİM İŞİM REKLAM DEĞİL'
Kendi sosyal medyasında sokak hayvanlarına yardım için paylaşımlar yapan ve sadece yakın dostlarına ait markaların reklamını bedelsiz yapan sosyetik güzelin gerekçesi ise 'İşte gerçek sosyete' dedirtti.

Servetiyle Türkiye'nin en zengin ailelerinden biri olan Derin Mermerci, kendisine Instagram'dan iş birliği teklif edenleri "Şahsi hesabımı gelir kapısına dönüştürmeyi etik bulmuyorum. Bu tarz reklam iş birlikleri, benim işim değil" dedi.

Yasemin Özilhan, sahip olduğu servete rağmen sosyal medyasını gelir kapısı haline dönüştürdü.

Aslıhan Doğan, Instagram'da link üzerine link veriyor.

Rachel Araz Kiresepi, sosyal medya sayesinde servetine servet katıyor.