Sosyal medyanın pek de dürüst olmayan yüzü, yine kendisini gösterdi.
Magazin ve halkla ilişkiler kulislerinde dolaşan dedikoduya göre; üç ünlü fenomen, uyanıklarıyla dillere düştü.
Sosyal medyanın pek de dürüst olmayan yüzü, yine kendisini gösterdi.
Magazin ve halkla ilişkiler kulislerinde dolaşan dedikoduya göre; üç ünlü fenomen, uyanıklarıyla dillere düştü.
Ekonomik fiyatlarıyla bilinen bir Fransız kozmetik firmasının yetkilileri, yüz kremini tanıtması için Rachel Araz, Ezgi Fındık ve Duygu Özaslan'a teklif götürdü.
Fındık, iddiaya göre "Ben yüzüme, kendi kullandığım markadan başka krem sürmem" deyip yetkililere şu çözüm önerisinde bulundu: "Siz bana ürünü ulaştırın. Ben kutusunun içerisine kendi kremimi koyup sanki sizin kreminizi sürüyormuş gibi paylaşım yaparım."
'MIŞ GİBİ' YAPIYORLAR
Araz ve Özaslan da firma yetkililerine benzer bir karşılık verdi.
Bu arada dedikodulara göre birçok fenomen, yüklü ücret karşılığında tanıttıkları kremlerden şampuanlara kadar birçok üründe 'mış gibi' yaparak servetlerine servet katıyor.
Araz, şu anda sosyal medya sayesinde en çok para kazanan fenomenlerin başında geliyor.
Ezgi Fındık'ın yaklaşık 1 milyon takipçisi var.