Son dönemde sosyetiklerin reklam iş birlikleri yapması, moda oldu.
Sadece Instagram'daki paylaşımları sayesinde değil ev sahibi oldukları marka toplantıları sayesinde de servetlerine servet katan sosyetiklerin aldıkları ücret, dudak uçuklatıyor.
Cemiyet hayatının ünlü isimleri, sosyetik dostlarını çağırdıkları marka davetleri için ortalama 250 bin TL ücret alıyor.
Yasemin Özilhan da kuşkusuz markaların peşinden koştuğu sosyetiklerin başında geliyor.
Sosyetik güzelin, sosyal medyada sık sık reklamını yaptığı ünlü bir marka, Özilhan'a bir davet iş birliği önerdi.
İKİ SAATTE SERVETİ KAPTI
Yasemin Özilhan, iddiaya göre oda parfümü ve kokulu mumlarıyla ünlü markadan iş birliği için 350 bin TL istedi.
Bu rakamı fazla bulan yetkililer de rotalarını bir diğer sosyetik Nazlı Sabancı'ya çevirdi.
Konuşulanlara göre çiçeği burnunda sosyetik, markanın sponsorluğunda arkadaşlarıyla buluştuğu yemek ve bu organizasyonu sosyal medyasında paylaşması karşılığında 150 bin TL ücret aldı.
YASEMİN YÜKSEK UÇTU
Yasemin Özilhan, çok eleştirilse de sosyal medyadan reklam paylaşımları yapmayı sürdürüyor.
NAZLI'YA EVLİLİK BEREKETLİ GELDİ
Nazlı Sabancı, Hacı Sabancı ile evlendikten sonra sosyal medya iş birliklerinden aldığı ücrete zam yapmıştı.