Hadise'nin çalkantılı özel hayatı başına bela oldu! ABD’li yetkililer milyonluk...

Dünyaca ünlü bir içecek markasının ABD’li yetkilileri, Hadise ile yapılacak milyonluk reklam anlaşmasını geri çevirdi. Gerekçe, popçunun çalkantılı özel hayatıydı. Yerine Demet Özdemir-Oğuzhan Koç ya da Ebru Şahin-Cedi Osman düşünülüyor.

2022 yılının tartışmasız en olaylı ismi Hadise'ydi. Popçu, Mehmet Dinçerler'le sadece beş ay süren evliliği ve ardından Ebru Gündeş'in eski eşi Reza Zarrab'la çıkan yasak aşk dedikoduları yüzünden sürekli gündemdeydi.


Bu skandal haberler, Hadise'nin kariyerine zarar vereceği düşünülürken popçu hem sahne ücretini 500 bin TL'ye çıkardı hem de birbiri ardına 10 ve 12 milyon TL'lik reklam anlaşmaları yaptı.


Türk firmalarının "altın yumurtlayan tavuk" diyerek peşinden koştuğu Hadise, dünyaca ünlü bir içecek markasından ise aynı tepkiyi alamadı.


İKİ SEÇENEK ARASINDA
Firmanın Türk yetkilileri, popçuya 14 milyon TL'lik reklam anlaşması teklifi yaptı. Ancak ABD'li yetkililer, saha araştırması sonucunda Hadise'nin global markalarına zarar vereceğini düşünerek Hadise'yle reklam anlaşmasını onaylamadı.


Konuşulanlara göre; seksi popçunun yerine Demet Özdemir ve Oğuzhan Koç ile Ebru Şahin ile Cedi Osman düşünülüyor.


Ebru Şahin ile NBA'de forma giyen Cedi Osman, ünlü markalardan teklif üzerine teklif alıyor.


Demet Özdemir ile Oğuzhan Koç'a da reklam teklifleri yağıyor.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.