Sos'yalan' medya: Ünlülerin Millet İttifak’ına destek çağrısı yanıt bulmadı!

Vatanı sosyal medyadan ibaret sananlar yanıldı. Instagram’da 31 milyon takipçisi olan Hande Erçel’in, 7 milyon kişinin takip ettiği Danla Biliç’in ya da 8 milyon takipçili Reynmen’in Millet İttifak’ına destek çağrısı yanıt bulmadı!

Ünlüler, 14 Mayıs öncesi sosyal medyadan oylarını açıklamaya başladı. Hemen hemen hepsi Kemal Kılıçdaroğlu'na destek istedi.

Hatta Cem Yılmaz, 16.3 milyon kişinin takip ettiği Twitter hesabından "Abi oyunu kime vereceksin biz de ona atalım" diyorsanız, Ben Kemal başkan diyorum" diye yazdı. Yılmaz'ın ardından birçok oyuncu, şarkıcı ve sosyetik açıkça Millet İttifakı için oy verilmesi çağrısı yaptı.

Sosyal medya fenomenlerinden oyunculara kadar yüzlerce isim yüksek takipçili hesaplarından Millet İttifakı ile özdeşleşen 'kalp' emojisi paylaşıp sevenlerinin gözünü boyamaya çalıştı.

SOSYAL DEĞİL 'FOSYAL' MEDYA!
Ancak son yıllarda sürekli dillendirilen 'sosyal medyanın gücü' fos çıktı! Kendi kabuklarında yaşayan ve 'sosyal medyanın gücü adına' diyerek ceplerini dolduran birçoğunun sözünün gençler üzerinde hiçbir hükmünün olmadığı da ortaya çıktı.

Vatanı sosyal medyadan ibaret sanılanlar da büyük hüsrana uğradı. Instagram'da 31 milyon takipçisi olan Hande Erçel'in, 7 milyon kişinin takip ettiği Danla Biliç'in ya da 8 milyon takipçili Reynmen'in destek çağrısı takipçilerinin büyük çoğunluğunu oluşturan gençlerden yanıt bulmadı.

KULAK VERMEDİLER!
Tarkan, Yalın, Gülşen, Murat Boz ve Kenan Doğulu da Kemal Kılıçdaroğlu'na oy istemek için sosyal medyada sahneye çıktı ama toplamda milyonları bulan takipçileri sandık başında onlara kulak vermedi....

Instagram ve Twitter'da köpürtülen 'kazandık' algısı da 1 4 Mayıs günü milyonlarca vatandaşın sandık başına koşmasıyla yerle bir oldu...

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.