Baba mirası yine gündem oldu! Süreyya Yalçın’a babasından kalan 1.6 milyar dolarlık servete ne oldu?

Süreyya Yalçın, babası Faruk Yalçın’dan kalan 1.6 milyar dolarlık mirasını uçakla İsviçre’ye transfer ettiği iddialarını yalanladı. Sosyal medyada gündem olan para için şöyle yorumlar yapıldı: “Süreyya Yalçın paraların nerede?”

Sosyete son dönemde müthiş bir iddia ile çalkalanıyordu. Lüks yaşamı ve harcamalarıyla bilinen Süreyya Yalçın, söylentilerin başrolündeki isimdi. Herkes sosyetik güzelin, babası Faruk Yalçın'dan kalan 1.6 milyar dolarlık mirası ne olduğunu merak ediyordu. Yalçın'ın 'NATO Müteahhidi' olarak tanınan babası Faruk Yalçın'dan kalan 1.6 milyar dolarlık mirasını iki gün önce özel bir uçakla İsviçre'ye transfer ettiği iddia ediliyordu.

'HANGİ ÇAĞDAYIZ'
Süreyya Yalçın, servetini yurt dışına taşıdığına dair iddialara tepki gösterdi: "Hangi çağdayız, uçakla para taşımak da nedir? Ne ortalarda konuşulduğu gibi 1.6 milyar dolarlık servetim var, ne de gizli bir yolla yurt dışına para çıkardım. 20 gündür eşimle beraber Antalya'da tatildeyiz. Böyle bir para transferi yapılmadı. Bu tamamen hayal ürünü bir dedikodu. Büyük şaşkınlık içindeyim!"


'GÜNDEME OTURDU'
"Mahkemece elimize tutuşturulan nakit ya da peşin bir para yok ki bunu taşıyalım" diyen sosyetik güzel Süreyya Yalçın'a sosyal medyada, "Paraların akıbeti ne oldu?", "O kadar para nerede?" ve "Miras kaldığından emin misin?" soruları soruldu.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.