Bir Zamanlar Çukurova İtalya'yı salladı

ATV'de dört sezon boyunca reyting rekorları kıran "Bir Zamanlar Çukurova" 8 Haziran cumartesi günü yayınlanan büyük finaliyle İtalya'yı ekren başına kilitledi.

Bir Zamanlar Çukurova, İtalya'da 'Terra Amara' ismiyle Access Time ve Canale 5 kanallarında 2022 yılından beri hem gündüz kuşağında hem de prime-time'da izleyiciyle buluşuyordu. 'Terra Amara''nın büyük finali 8 Haziran Cumartesi günü prime-time'da, yayınlandığı kanalın en prestijli yayın saatinde İtalyan hayranlarıyla buluştu. 'Terra Amara''nın büyük finali prime-time'da %18,2, gece geç saatlerde ise %19,83 izlenme payı aldı. 'Terra Amara' büyük finali aldığı bu yüksek izlenme payıyla; ülkede merakla takip edilen yarışma programı 'L'acchiappatalenti''nin final bölümünü bile geride bırakarak yeni bir başarıya daha imza attı.

PAPA ÖZEL YAYININI GERİDE BIRAKMIŞTI!
Yayına girdiği tüm ülkelerde ilgiyle takip edilen 'Bir Zamanlar Çukurova'; İtalya ekranlarında yayınlandığı ilk günden itibaren rekordan rekora koştu. Dizi geçtiğimiz Ocak ayında Papa Francis'in konuk olarak katıldığı özel bir televizyon programından daha fazla reyting alarak büyük bir başarıya imza atmıştı. Aynı zamanda İtalya'nın en önemli etkinliklerinden biri olan Sanremo Müzik Festivali ile aynı anda yayınlanan 'Bir Zamanlar Çukurova'; 2.3 milyon İtalyan izleyiciyi kendine çekerek %10,14 izlenme payı almıştı ve rakibi Sanremo Müzik Festivali'nin reytinglerini düşürmüştü.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.